Wij houden uw administratie beheer 'On Point' met OP.VVEBEHEER
Tijdige voorbereiding en organisatie van vergaderingen
Volledige ontzorging voor het bestuur
Strikte naleving van wet- en regelgeving
Laten we kennismaken!
Wij houden uw administratie beheer 'On Point' met OP.VVEBEHEER
Laten we kennismaken!
Overzicht en zekerheid: uw VvE-administratie op één plek
Veel VvE’s lopen tegen dezelfde frustraties aan: onduidelijke administratie, documenten die niet terug te vinden zijn en misverstanden over vastgelegde besluiten. Belangrijke stukken zoals MJOP’s, verzekeringspolissen en notulen raken verspreid of zijn moeilijk toegankelijk voor bestuur en leden. Dit leidt tot vertragingen in besluitvorming, risico’s bij verzekeringen en een gebrek aan inzicht in de lopende zaken binnen de VvE.
Een goed georganiseerde administratie voorkomt deze problemen en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Door structuur aan te brengen, documenten centraal op te slaan en deadlines scherp te bewaken, blijft alle informatie overzichtelijk en toegankelijk. Besluiten worden correct vastgelegd, verzekeringen worden tijdig verlengd en leden hebben altijd inzicht in de actuele status van de VvE.
Ons speerpunt is een gestructureerde en toegankelijke administratie, zodat bestuur en leden altijd zekerheid en grip hebben op het beheer van hun VvE.
Beheer en actualisatie van verenigingsgegevens
Denk aan inschrijvingen bij de Kamer van Koophandel van bestuursleden en het actueel houden van ledenadministratie.
Verzekeringen beheren
en afsluiten
Wij zorgen ervoor dat de VvE over de juiste verzekeringen beschikt en houden polissen up-to-date.
Archiveren van belangrijke documenten
Notulen, besluiten, meerjarenonderhoudsplannen (MJOP) en andere essentiële bescheiden zijn altijd toegankelijk.
Meld uw VvE vandaag nog aan en ontvang een gratis intake gesprek t.w.v. 499,-
Wij vertellen u graag meer over onze aanpak en de voordelen van een gestructureerde en transparante administratie.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Aliquam odio enim pharetra et. Diam varius magna lobortis consequat id pharetra. At ac eu nulla faucibus ullamcorper. Elit varius malesuada egestas pretium eget sit bibendum urna scelerisque.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Aliquam odio enim pharetra et. Diam varius magna lobortis consequat id pharetra. At ac eu nulla faucibus ullamcorper. Elit varius malesuada egestas pretium eget sit bibendum urna scelerisque.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Aliquam odio enim pharetra et. Diam varius magna lobortis consequat id pharetra. At ac eu nulla faucibus ullamcorper. Elit varius malesuada egestas pretium eget sit bibendum urna scelerisque.
Géén zorgen, we weten wat we doen!
Eindelijk iemand die écht meedenkt
Als VvE-bestuurder kwam ik vaak tijd tekort om alles goed te regelen. Vergaderingen liepen uit, offertes werden maar niet opgevolgd en de administratie voelde als een rommeltje. Sinds we het beheer hebben uitbesteed, valt er een enorme last van mijn schouders. Ik krijg heldere updates, problemen worden snel opgelost en ik hoef niet overal zelf achteraan. Wat een verademing! Dit had ik jaren eerder moeten doen.
- Mark Jansen, VvE-bestuurder in Utrecht
Altijd bereikbaar en geen verrassingen meer
Voorheen hadden we als VvE altijd gedoe met onduidelijke kosten en achterstallig onderhoud. We kregen nauwelijks reactie als we iets vroegen en het voelde alsof we overal zelf achteraan moesten. Nu is dat totaal anders: we hebben één vast aanspreekpunt, er wordt met ons meegedacht en alles is inzichtelijk. Geen verrassingen meer, geen frustraties, gewoon goed geregeld!
- Sophie, VvE-lid in Rotterdam
Ons bedrijf
Wie zijn wij?
Diensten
Administratief beheer
Financieel beheer
Technisch beheer
Bouwkundig beheer
Overstapservice
Diensten
Extern VvE bestuur
Interim VvE beheerder
Optoppen
Regio
Den Haag
Rotterdam
Rijswijk
Delft
Zoetmeer
Amsterdam
Leiden
Alphen aan de Rijn